2013. szeptember 18., szerda

A tudattalan ösvényein



Bagdy Emőke · Daubner Béla · Popper Péter · Stenger Györgyi
A tudattalan ösvényein

Életünk rejtett mozgatói



Mindig is érdekelt a tudattalanom, hiszen tudom, hogy nekem van olyanom (hogy honnan, az már egy másik kérdés). A fent említett négy szerző is ezt igyekszik bebizonyítani (már azt, hogy nem csak nekem, hanem mindenkinek van tudatalattija), és többen próbát tesznek annak elemzésével is, hogy ez hogyan befolyásolja életünket, sorsunkat, karmánkat,... és persze mi mit tudunk kezdeni mindezzel. 
Csodálkoztam rajta, de legjobban Stenger Györgyi előadása érdekelt, aki az NLP (neuro-lingvisztikus programozás - elrettentő kifejezés, ám érdemes kikutatni, miről is van szó!), mivel hiszek a szavak erejében.
Bagdy Emőke írása a maga kissé "hadarós", ám élvezetes stílusában számomra több ismétlést is tartalmazott (nyilván azért, mert sokat olvasok tőle - respect!), Popper Péter előadását már olvastam Lélekrágcsálókban.
Szóval ez a kötet is érdekes perspektívákat nyitott meg előttem, Daubner Béla előadása elgondolkoztatott azon, hogy miért nem élek azzal az istenadta lehetőségemmel, hogy kipróbáljam a jógát...???


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsian várom a gondolatodat!