2013. szeptember 16., hétfő

Mese az elveszett nyusziról


Bartos Erika - Bogyó és Babóca

Mese az elveszett nyusziról

Bábkönyv


Erre a könyvre a könyvtárban találtam rá teljesen véletlenül, ami pedig felkeltette az érdeklődésemet, az a kisfiam erősen mutogató ujjacskája, hiszen ő szúrta ki az "ajánlott" polcon. Így aztán hazavittük.
(Nem vagyok egy nagy Bogyó és Babóca rajongó, igazából rosszul vagyok amikor meghallom az Alma együttes dallamát. A könyveket sem szeretem, méghozzá azért nem, mert olyanok, amilyenek: idétlenek a rajzok, kevés színt használnak. Maga a történet is egy kicsit összecsapott, gyorsan gyártott izének tűnik - bár lehet, hogy jobban el kéne mélyednem bennük.)

A Mese az elveszett nyusziról című kötetnek egyértelműen a külalak az erőssége: a bábok, a filcből varrt játékok, helyszínek, kellékek. Még engem is lenyűgözött. Ez volt az első könyv, amit a kisfiam végig élvezett. Ugyan a történettől néhol elrugaszkodtam, ám ettől függetlenül az is aranyos a maga egyszerűségében. A kezdő és a záró oldalon pedig Bogyó és Babóca zseniálisan édes, ahogy "kukucskál", ezt a kisfiam mindig neveti, akárhányszor nyitjuk ki a könyvet.

Szóval ez az a Bartos Erika könyv, ami kell nekünk itthonra, mert végtelen sokszor képes végignézni velem és meghallgatni, hogy ki mindenki és mikor keresi azt a nyuszit :)

Szerintem 10-12 hónapos kortól simán leköti a gyerekeket a könyv nézegetése, de én előbb is megmutatnám nekik.

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsian várom a gondolatodat!