2011. december 19., hétfő

Jövőre tényleg csökkentek!

Már tavaly is jelentkeztem a várólista-csökkentős játékra, ám nem sikerült teljesítenem, szégyen, de a 12-ből mindössze 7-et olvastam el.
Ebből azt szűrtem le, hogy a rosszabbnál is rosszabb halogató vagyok, új könyvek persze szép számmal érkeztek a polcomra, így a várólistám csak nőttön nő. Azt is leszűrtem, hogy sokkal keményebben kell bánnom magammal, főleg, mióta a moly.hu új alkalmazásának hála a saját könyveink (magánkönyvtárunk) olvasottsága szégyenszemre mindenki számára hozzáférhető. Sajnos az arány rosszabb, mint gondoltam, a polcon heverő könyveimnek jelenleg pont 50%-a olvasott. Ez rémes és irulok-pirulok.

Nade így mindenképpen részt kell vennem az új játékban, vállalom, hogy jövőre elolvasok 12 könyvet, amik a legrégebben porosodnak nálam. Olyanokat válogattam, amelyek 2 éve vagy régebben kerültek a tulajdonomba, és azóta is csak várnak rám (összesen egy kivétel akadt).


Íme a lista:




  1. Alexandre Dumas: Luisa San Felice
  2. Alison Weir: Lady Jane
  3. Betty Mahmudi: Lányom nélkül soha
  4. Daniel Keyes: Az ötödik Sally
  5. Deborah Moggach: Tulipánláz
  6. Elizabeth Wurtzel: Prozac-ország
  7. F. Várkonyi Zsuzsa: Férfiidők lányregénye
  8. Jókai Mór: Szegény gazdagok
  9. Joyce Carol Oates: Bellefleur avagy a családi átok I-II.
  10. Mikszáth Kálmán: A fekete város
  11. Philippa Gregory: A másik Boleyn lány
  12. Thomas Hardy: Egy tiszta nő
A játékra még december 31-ig lehet jelentkezni itt: http://olvasonaplo.freeblog.hu/archives/2011/12/12/Csokkentsd_a_varolistadat_2012/
A moly.hu-n a kihívás elérhetősége itt: http://moly.hu/kihivasok/csokkentsd-a-varolistadat-2012


És ismét köszönjük Lobonak, hogy megszervezte a játékot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsian várom a gondolatodat!