2011. augusztus 19., péntek

Szokásainkrul :)




  • Olvasási szokások változása
  • Évszakok és könyvek, avagy milyen könyvet olvas tavasszal, nyáron, ősszel, télen?
  • Olvasási szokások: hol, mikor olvas szívesen? (otthon, tömegközlekedésen, parkban, erkélyen, reggel, délben, este, stb.)
Az olvasás-népszerűsítő játéknak lassan vége, fent olvasható ugyanis az utolsó heti kérdéskör. Amikor meghirdetésre került a játék, nagy izgalommal vártam a témákat, legszívesebben azonnal mindegyikről kifejtettem volna a bennem felhalmozódott válaszokat, véleményeket, aztán amikor valóban elő kellett hívni a szavakat, néha nem tudtam, pontosan mi is volt az, amit annyira el akartam mondani.
Azt hiszem, néha elszállt az ihlet. 
Eszembe ötlött, hogy lehetségesnek tartom, hogy folytatni fogom ezt a rendszert, ha nem is heti rendszerességgel, de alkalmanként nem csak könyvélményekről számolok be, hanem valami egyébről is írok. Nem tudom biztosan, de lehetséges.

Ez a hét eddig a legkönnyebb számomra: bárhol és bármit szívesen olvasok. Nincsenek olvasással kapcsolatos Hold-ciklusaim, nem függ a kedvem az egy négyzetméterre jutó aktuális csapadékmennyiségtől vagy az UV-B-sugárzás mértékétől, és nincsenek különlegesen kedvelt helyszíneim. Legalább ebben az egy dologban nem vagyok hoppáré. Csak olvasok. Bárhol. Bármikor. Bármit (=bármi jót).
Az olvasási szokásaim is csak annyiban változnak az idővel, mint én magam. Szépen lassan és örökké. Mindig találok valami új érdeklődési terültet, ami magához vonz, majd megunom és továbblépek egy újabbhoz. Erről már írtam egyébként korábban, de azért elismétlem: A sok-sok értékes blognak és a moly.hu-nak köszönhetően rengeteg jó könyvre felhívtátok a figyelmemet, olyanokra is, amelyek lehet, hogy sose jutottak volna el hozzám. Eljutottam oda, hogy a fülszöveget sokszor el sem olvasom. Ha fejen talál egy jó ajánlás egy megbízható személytől, akkor anélkül indulok el kiszaglászni a könyv lelőhelyét, hogy komolyabban utánaolvasnék a továbbiakban.
Mondhatnám, hogy az életem a látótér-szélesítésről szól. Könyvek terén is.

Ezúton is köszönjük a játék megszervezését, kedves Andiamo!



1 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, a kitartásod jutalma egy szép baglyos plecsni ;).
    Bármi jó = Molytáp ;).

    VálaszTörlés

Kíváncsian várom a gondolatodat!