2012. augusztus 2., csütörtök

Megjutalmaztak :)


Több könyvvel is el vagyok maradva, amiket már elolvastam, ennek ellenére most nem könyvről fogok írni...

Diamant gondolt rám, annak ellenére, hogy mostanában nem vagyok túl aktív se a molyon, se a blogvilágban, így különösen jól esett...
Köszönöm!!

A játék lényege a következő:
  1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  5. Nincs visszaadás/visszajelölés
Válaszaim Diamant kérdéseire:

1. Ha egy könyvet vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, melyik lenne az?
Talán az Elfújta a szél. Most ilyen hangulatban vagyok. Aztán ha fordul a hangulatom, az pech...
2. Melyik volt az első könyv amit szerettél?
Anna Sweell-től a Fekete Szépség. Alapmű.
Ha nem tetszett egy regény, el szoktad cserélni?
Lehet, nem szép tőlem, de el szoktam. Most éppen nagyüzemben folyik a kereskedelem nálam :)
Hogy állsz a kölcsönadással? Vannak rossz tapasztalataid?
Ritkán adok kölcsön, akkor is inkább közeli ismerősnek. Egyszer kivételt tettem egy munkatárssal és csupa szamárfülezve kaptam vissza. Azt mondta, bocsi, én így jelölök idéznivalókat. Ennyit erről. Megbántam. Mellesleg a Levantei kikötők volt. Megszerezhetetlen és kedvenc.
Olvasol még meséket?
Mostanában megint olvasok :) 

Szoktál külföldi blogokat is követni?
Könyveseket nem nagyon, mert csak ácsingózok a különlegességek után, amik persze ki tudja megjelennek-e magyarul. Aztán meg jön a lelkifurka, hogy miért nem olvasok angolul, hiszen azt is megtehetném... Gasztro blogokat viszont rendszeresen!
Legviccesebb keresési kulcsszó, amivel a blogodra találtak?
"luxusprosti" :D Régebben többször megnéztem, és erre emlékszem. Ja, meg "szőrös férfihere ellen".
Ha most bárhol lehetnél, akkor...?
Most itt a legjobb, ahol vagyok. Ilyen még nemigen volt az életemben... Mindig Ausztráliába, Új-Zélandra, Kanadába vágytam... vagy bárhova máshova, el innen. Közben lassan rájövök, hogy a boldogság attól függ, kik vesznek körül és nem attól, hogy ez hol történik...

Olvasol idegen nyelvű könyveket is?
Nem nagyon :( Lelkifurka indul...
Melyik volt az a könyv, aminek megjelenését a legjobban vártad?
Philippa Gregory legújabb könyvei.
Mi lesz a következő példány, amire beruházol?
A következő? Vagy a következő 100? :)Már van néhány rendelésem itt-ott leadva, szerintem értük megyek, amikor tudok. Pl. A történész, Alig akad ma jó ember.
És akkor 11 dolog rólam. Titkokat mondjak vagy miket? Mi lehet érdekes mások számára?
Mondom, ami eszembe jut.

1. Egyik hobbim a képgyűjtögetés az internetről. Miért, mi célból, nem tudom. A férjem állandóan piszkál, hogy teleszemetelem a vinyót :)
2. Szeretem a szemléletmódosító nagy gondolatokat. Azokat, amik rávezetnek valamire, közelebb viszik az embert az élet értelméhez, a boldogsághoz. A boldogság bennünk van, de már annyira csökevényes az értékrendünk, annyira nem tudjuk, mire is van szükségünk, hogy az elképesztő.
3. Érdekel az emberi lélek, a pszichológia. Hogy ki miért lesz olyan, amilyen. Mindig is érdekelt. Ennek köze van a kettes ponthoz. Az önismeret fontos.
4. Nem szeretem a kávét édesen. Viszont imádom a tetején a tejszínhabot. Aztán jöhet a lelkifurka a kalóriák miatt. Amúgy átálltam a koffeinmentesre és mindenkinek csak ajánlani tudom. Főleg, aki küzd a tachycardiával, a függőséggel, elvonási tünetekkel, stb.
5. Imádom a ritkaságokat, különlegességeket... Könyvben, ruhában, zenében, stb.
6. Nem vagyok egy itthon csücsülős típus. Mindig mennék, találkoznék, kávéznék, sétálnék, stb.
7. Gyümölcsevő vagyok. Barack, nektarin, szőlő, alma az alaptáplálékom. Meg imádom a földimogyorót is. Sajnos a házi sütiket se vetem meg. Viszont csak vizet iszok...
8. Imádom a leértékeléseket. Szeretek valami vágyott cucchoz olcsón hozzájutni. Olyan jó érzés.
9. Oda vagyok a színekért. Az ég, a virágok, a ruhák, az ételek és minden egyéb el szokott bűvölni.
10. Szeretek mosogatni és porszívózni, viszont a hátamon feláll a szőr a vasalástól. Évekig nem is vasaltam, de a sors úgy intézte, hogy mostanában megint rákényszerülök...

Most meg az a probléma, hogy körbenéztem gyorsan és már mindenki megkapta. 11 ember az rengeteg és perpill egyet sem találok, akinél még nem járt ez a kis kedvesség. Így itt most nálam elakad :(

Még egyszer köszönöm és annak is, aki elovassa :) Kíváncsi lennék, hányan teszik.


UPDATE:
Anaria jelentkezett, hogy ő még nem kapta meg, így gyorsan pótolom a hiányosságomat és tovább is adom Neki szeretettel, hiszen nagyon megérdemli!!
A kérdéseim Neked:


1. Esti elalvás előtt szoktál-e olvasni?
2. Írsz-e naplót?
3. Mi a kedvenc ételed?
4. Szoktad-e nézni a szivárványt?
5. Kutya vagy macska?
6.  Hogyan választod ki, mit olvasol legközelebb?
7. Gyűjtesz-e valamit?
8. Ha ideges, feszült vagy, mi nyugtat meg?
9. Van-e az olvasáson, filmeken és zenén kívül más hobbid?
10. Édeset vagy sósat?
11. Szeretsz-e utazni?
+1 privát kérdés: Mi a keresztneved? (Válasz privátban, teljes nevet is elfogadunk ;))

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt végigolvasni:))

    VálaszTörlés
  2. olvastam) sok pontban magamra ismertem)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó volt téged is kicsit jobban megismerni - ez az igazán jó ezekben a játékokban :-) Szimpatikusak a válaszaid :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Néha jó mást is elővenni a könyveken kívül itt a blogon :)

      Törlés
  4. Én szeretek vasalni, de porszívózni, mosogatni és port törölni borzasztóan utálok :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiegészítenénk egymást :D Ha kivasalsz nálunk, bármit megcsinálok :))

      Törlés

Kíváncsian várom a gondolatodat!