2012. április 30., hétfő

Szereztem


Áprilisi bűnlajstromom egyáltalán nem tréfa :)
Kevesebb könyvet szereztem be, mint amennyit elolvastam :) Több helyem nem lett ezáltal a polcokon, de az arány sokkal jobbra fordult.
A következő könyvek kerültek fel a polcomra ebben a hónapban:


Dér Zoltán: Fecskelány
Aki Kosztolányi szerelme/Lolitája volt.
Dániel Anna: Teréz küldetése
Hirtelen felindulásból rendeltem egy antikváriumban.
Brunszvik Teréz életéről, vívódásairól egy rövid kis szösszenet, úgy gondoltam, 200 Ft-ot megér, úgyis szeretem az életrajzokat.
Isabel Allende: A szerencse lánya
Egy csere eredménye. Igazából angolul már megvan, egy kanadai antikváriumban vettem, csak össze kellene szednem a bátorságom hozzá...
Isabel Allende összes könyve érdekel egyébként, Az elmosódó önarcképről már írtam régebben, szépen sorjában megpróbálom a többit is kézbe venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsian várom a gondolatodat!