2011. július 28., csütörtök

Drágaságaim

... melyek egyáltalán nem voltak drágák :) Lehetetlen ellenállni az ilyen nagy akcióknak, ami most az Alexandrában is zajlik... Potom pénzekért lehet hozzájutni a jobbnál jobb olvasmányokhoz. Nekem ezeket sikerült megrendelnem ebben a hónapban:




Sajnos az akció szeptember valameddig tart, de próbálom magam visszatartani. Végül is, kell valami olvasnivaló mind a 9 életemre :) Vajon hanyadiknál tartunk? Ha sok könyvet rendelek,akkor a férjem biztos megszabadít egytől :)

6 megjegyzés:

  1. Hehe, van még több mint másfél hónapot, hogy újabb kincseket gyűjts be! :P Szép kis zsákmány! ;)
    Jövő héten több mint 6 kg könyvért megyek a boltba (összesen 15 db), mert rettegtem, hogy elviszik őket előlem :$.

    VálaszTörlés
  2. Uram Atyám :) Te se vagy semmi nőszemély :) Kérem a listát!

    VálaszTörlés
  3. Hihi, én is ennyit rendeltem... első körben:$ Utána még találtam 2 könyvet, állítólag raknak fel újakat, úgyhogy óvatosan nézegesd a kínálatot:)

    VálaszTörlés
  4. Tudom :$, és az a vicc, hogy még mindből van, de ha nem rendelem meg, elvitték volna.
    A lista: Szabó Magda-mániás lettem: Örömhozó, bánatrontó; Alvók futása; Az a szép, fényes nap; Pirandello: Az álom valósága, Huszadik századi latin-amerikai meg olasz novellák; Kafka levese; Én nem félek; És visszatérnek a karavellák; Szép új világ; Osztrák kurva; Pilátus felesége és Mészöly Miklós: Saulus, utóbbi kettőből ajándékba is rendeltem :).
    Hátizsákkal megyek a boltba.

    VálaszTörlés
  5. Túrazsákkal menjél inkább :) Vagy a gurulós mami-szatyorral, ha van :D Nálad is jó a választék, többsége nekem is megvan :) Benne volt a listában az osztrák kurva is? Nem is láttam!

    Ajaj.... ha bővítik a listát, akkor elkerülöm az oldalt. Bővítés nélkül is tudnék még választani...
    És miket rendeltél, Amadea? Tőled is kérek listát :)

    VálaszTörlés
  6. :D :D olyan nyanyás kufferem nincs, de majd megoldom :P.
    Igen, ő is benne van 1000 pénzbe kerül.
    Szerintem nem bővítik a listát, csak mi vagyunk vak egerek és mindig találunk valamit, ami előtte elkerülte a figyelmünket :).

    VálaszTörlés

Kíváncsian várom a gondolatodat!