2018. augusztus 27., hétfő

Katicamesék

Petrőczi Éva: Katicamesék

 
Kislányom bogármániája miatt gondoltam kivenni ezt a katicásnak ígérkező könyvet a könyvtárból, de nem aratott osztatlan sikert. Őt szinte alig kötötte le, de én magam is bajba kerültem. Kislányom rajong a versekért, rímekért, itt viszont nem tudtam eldönteni, hogy ezek rím nélküli versek lennének avagy nem is versek? Az illusztrációk nem az ízlésvilágomba valók, de nem volt velük különösebb bajom, én igazából szeretem az amatőrnek tűnő rajzokat mesekönyvekben, a Bartos Erika rajzait is bírom, de a kismanós könyv is bejött ilyen szempontból - tudom, hogy főleg Bartos Erika könyvei kapnak sok kritikát pedig emiatt. 
Szóval a Katicamesék egy nagyon beharangozott könyvnek tűnt, a könyvtárban is "kiemelt helyet" kapott az újdonságok között, ám elég lagymatagra sikerült. Két mesét tartalmaz: a Katica Kata pettye egy kiskaticáról szól, aki elhagyta az egyik pettyét a hátáról és a katicakórházban visszavarrják neki (??) - kislányom itt feladta, így a második mesét egyedül olvastam. Ez pedig a kicsit dundi Gergőről szól (A bicikliző katica), melynek tanulsága, hogy legyünk kitartóak és ne adjuk fel. Tegyetek vele egy próbát, hátha nektek jobban tetszik!



-->

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsian várom a gondolatodat!