2010. november 12., péntek

Játééék!!



Morzsi hívott játszani ezúttal. Érdekes kérdésről van szó a játékban, mindössze egyetlen feleletet kell adni, majd a kérdést továbbpasszolni 3 bloggernek. Sokszor eszembe jut erről gondolkodni, miközben egy érdekes regényt olvasok, és nem csak azért, mert esetleg irigylem a főszereplőt, hanem előfordul, hogy azért, mert az a világ, amiben él, számomra olyan érdekes!
Tehát:

Melyik általad olvasott könyvben vállalnál szerepet, ki lennél és miért?

Annemarie Selinko Désirée című könyvét választanám a környezetemnek, és természetesen Désirée lennék, mégpedig azért, mert sose értettem a francia forradalom cselekményeit töri órán (talán segítene, ha látnám :)), illetve azért, mert - bár ez az egyik kedvenc könyvem - sose értettem meg, hogy lehet egy olyan fickóba, mint Napóleon ennyire halálosan beleszeretni???


Akinek pedig érdekel a véleménye:

Heloise
Ildy
Amilgade

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm :-) már meg is írtam a válaszom (http://konyvekkelsuttogo.blogspot.com/2010/11/korbekerdes.html)

    A Désirée-t eddig mindenki csak dicsérte, most már tényleg el kell olvasnom :-) Úgy látszik, a Francia Forradalmat nem csak én nem szerettem a gimis töriórákon :-D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy rám gondoltál! ;-)

    VálaszTörlés

Kíváncsian várom a gondolatodat!