2013. szeptember 5., csütörtök

Hogyan tovább?

Meg kellene erőltetnem magam, ugyanis 22 (!!!) piszkozat található a bejegyzések között - ennyit kezdtem el, de sosem fejeztem be. Könyvekről, amiket olvastam, esetleg félretettem. Miért van az, hogy nincs kedvem írni? Régebben szinte rögtön billentyűzetet ragadtam, ahogy becsuktam az aktuális könyvet... És nem, nem csak az első hónapokban volt ez így, hanem sokáig. Igazából néhány hónappal ezelőttig. Most viszont nem bírom rávenni magam. Tudom, ehelyett a bejegyzés helyett is posztolhatnék másról (olvasmányokról), de annyira nehezemre esik, hogy ha magamra erőltetném, már nem is lenne hiteles.

Bízom benne, hogy átmeneti üzemzavar. Büszke voltam eddig a blogomra, hiszen csekélyke látogatottság mellett is kitartóan írtam mindenféle írói véna hiányában. Tisztán könyvekről. Sose volt balhézós bejegyzésem, nem tettem közszemlére a politikai, etnikai, vallási, stb. nézeteimet, nem csináltam nyereményjátékokat (ezáltal a látogatottságommal sem törődtem igazán), mégis döcögött valahogy. Idáig. 

Most várok egy kicsit, aztán meglátjuk.



-->

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsian várom a gondolatodat!